Monday, May 23, 2011

BARANG PENTING EVER

Ini semua ialah barang2 penting dalam hidup aku .

here come the first one :

handphone : sumpah penting gila . i got two and both function . satu hilang dah cukup gelap dah dunia ni haa. bangun pagi handphone aku cari dulu (tgk jam dah lambat ke belum nk g kelas . usually lambat la. hahah) . then call org lak suh cover dgn lect dlu cakap aku tgh otw. hahah

laptop : this is my baby . tempat bermanja lebih kurang la(single kot. buat hubungan dgn laptop lak skng ni. haha). online , games , assignment(???), blogspot . haha . tapi skng baby aku ni nk bertukar jadi babi lak dh. bole lak dia main padam2 secara tk sengaja (kononnye la) . sakit hati weh. jgn smpi aku tukar baby baru dah la kan. haha

jeans and shirt : sayang weh ! jgn main2 . suma tu penting utk penampilan aku ni(tak tau la okay ke tk kan) . hensem ke tak tapi aku sayang la. mostly aku beli guna duit sendiri kot tu yg syg lebih tu. hahah.

coklat : yang ni paling sayang . nak makan tk sanggup(syg sgt :) ) . nk beli spray yang utk awet tu ade jual tk ? nk preserve terus . letak dalam frame . boleh tak ? haha . (meaningful)

songs : aku ade banyak songs collection . most of them are my favourite . dari rock kapak sampailah ke suma genre . music is my life okay . mane bole hidup tkde music . gila aku. hahah

No comments:

Post a Comment