Monday, June 6, 2011

versi kalut 2

today's post : current issue (macam KKP SS je)

timing : after finished my DOTA and waiting for the next game which is takraw . haha

post :
situation for this time is aku tengah bosan macam apa je ni . orang cakap cuti tu best . sorry la bro , mat , sis and apa2 lg. as for me cuti sangat bosan except , kene ade except jugak kan. hahah. except la kalau aku banyak duit time cuti. yang tu best . hahah . today's feeling is better than before but turning back like before soon i think. ntah la . gua penat la hari2 main2 hati. forget about it.

my new mission is , i want to change my present position in takraw team. i used to be a feeder but now i'm trying to be a KILLER . semalam terlipat2 dah aku . practice make perfect so ptg ni wait for me . hahah . to you , pray for me . dapat doa pun jadi la . haha. n take care of yourself during the holiday . jgn berjimba terlebih lak .hahahah

lagi satu ni. orang tegur aku makin kurus weh. what happen ni paan. kalau tk silap aku la after aku abis SPM dlu aku takde la sekurus ni weh. maybe sbb life kt uitm and maktab berjaya buat aku tido manjang lambat je kot. then bgun pagi pun lmbat jugak. dulu ade la jugak orang yang rajin nak kejutkan pagi2 but takde dah. nasib baik la aku dah boleh bangun sendiri bezanya cuma awal or lewat je. hahaha . next mission aku nak gemukkan diri yang 'maintain' ni. hahahaha. till then . choww

No comments:

Post a Comment