Friday, June 10, 2011

versi kalut 3

haloooo . lama tinggal benda alah ni kan. ayat mcm tggal dah setahun kan . hahah. gua baru balik kenduri ni act. gila r penat weh basuh pinggan kot tadi . bole lu orang bayangkan mcm mane nak basuh pinggan yang penuh dgn lemak sup tulang . gila weh. separuh mati gua gosok tadi. esok baru kenduri kawinnye berlangsung . so esok mmg bertambah penat la gua. rumah sedara tu. klo tak pegi memang kene pelangkung la dgn bapak gua. haha.

okay , next story ditujukan to my dearest one. haha. ade ke ? gua dgn dia je tau. erm i can sense something not right going on. sense je kan but my sense always comes true. u have the experience . learn from it. dont make the same mistake like before. REMEMBER okay. gua sayang lu sbb tu gua kasi post ni khas utk lu. kalau kita tak dapat sama2 skang pun takpe. orang ckp takde jodoh. haha. gua doa je kat lu. may luck be with you. haha. lagi satu GUA SYG LU WEH. haha. ade pape lu ade no gua , call je . mesej turut dilayan. (gua takut nak mesej lu)

next , minggu depan dah nak balik . 17 aribulan malam akan gua bertolak dari sini. so 18 subuh i'll be at terengganu insyaallah. sape2 yang nak naik cab skali moh le. mane tau ade yang nak hilangkan rindu kat gua ke. hahahah. pape cntc ohgayyy.

current issue : KES BODOH DI KEDAI TADI. sbb sehinggit aku nak gadoh. mmg tak la kan. tapi hampir2 nak kene jugak cina tadi tu. hahaha. okay. till then. bubbbyeeee

No comments:

Post a Comment