Friday, August 19, 2011

Cerita kasih , cerita hati(tajuk kene glam sket)

Bosan , Bosan , Bosan . ni la sbbnya aku update malam ni. nak cakap pasal apa pun tak tau la. haha. okla kita cakap pasal the view of the view . pelik tk ? sgt okay. aku pun tak bape faham . So everything dalam ni based on my definition jela. hahah. Erm , sekarang baru macam aku nampak la kenapa aku still stay macam ni. Sedar tak sedar hari- hari aku mengadap kisah cinta orang ni. Tknk ambik pot pun sbenanya tapi benda tu la yang jadi depan mata , dekat telinga bagai la. haha. ade yang terkejar tertonggeng-tonggeng , menangis merengek-rengek . Tapi aku still cool je. nape yeh ? sebabnya senang jee . Sebab aku tk involve dalam benda2 tu la. Best jugak act sbb aku tk perlu nak rasa stage yang 'menyakitkan' tu .

Ckuplah sekadar pengalaman lama jadi pedoman. Tadi baru lepas baca article. Cinta ni bole lead to all the maksiat. Percaya atau tidak ? baca sendiri la. Terkejut tu tk la. cuma sedarlah saya bahawa ada hikmahnya saya masih begini. Terhindarlah dari maksiat mata , mulut dan hati. kan kan kan ?? hopefully tkde yang salah faham lak. bukan mengutuk org bercinta . Tadi awal2 dah mention this is my own definition of the view of the view. jgn nk menggelabah nk terasa2 lak. hahah . Quote for tonight " lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik , begitulah sebaliknya "(dipetik dari bahan bacaan tadi) . sedap kan qoute ni ? sedap dan meaningful . sekian .

No comments:

Post a Comment